dimecres, 30 de setembre del 2009

QUI ÉS QUI?

4 comentaris:

HockeyRaxoiFemenino ha dit...

Original y simpático post. Muy bueno.

Villena 64 ha dit...

FÀCIL!
jugadora 1 - nº 11, per l'estic
jugadora 2 - nº 6 , pel cabell mullat de després d’un partit
jugadora 3 - nº 4 , pel bocata de després d’un partit
portera - nº 8 , per la bossa de la seva dreta
entrenadora - nº 3 , perquè ho posa a la fitxa
substitut delegat 1 - nº 7, pel posat i l'elegància
substitut delegat 2 - nº 1 , pel posat i l'elegància
animadora 1 - nº 5, per l’alegria i la joventut
animadora 2 – nº 2, per l’alegria i la joventut
component grada jove 1 – nº 9, per l’edat i la mida
component grada jove 2 – nº 10, per l’edat i la mida

enric ha dit...

teniu raó, hi falto jo, no vaig venir i no m'ho perdonaré mai, no vaig complir el meu deure sagrat com a delegat, però cada dia em flagel.lo un rato per purgar-ho.

Anònim ha dit...

Jo també m'animo a esbrinar l'enigma!
Començo per portera perquè jugadores 1, 2 i 3 no les tinc clares.
Portera- n.8 per la col.locació dels peus, tapant els angles.
Entrenadora- num 3 per que era la pista que heu donat vosaltres.
Substitut delegat 1 i 2 son l'1 i el 7 respectivament per què son els únics nois, si no haguessiu posat "substituta". Però s'els veu disposats a ajudar en el que calgui!!
Animadora 1 i 2- La 5 no se la veu gaire però com no porta samarreta vermella no pot ser jugadora i la 2 ha de ser segur animadora, amb la cara que fa tan entusiasmada, no hi ha dubte.
Component grada jove 1 ha de ser el 10 per què porta el num 12 a la samarreta, des de sempre el públic està considerat com el jugador num 12.
Component grada jove 2 és el 9 per què té pinta de ser molt amic del num. 10 i segur que també anima molt.
Amb les jugadores tinc dubtes però podria ser la 1 la 4 per què és la que està més a l'esquerra de la foto, la 2 correspon a la 6 perquè està al mig i la 3 la 11 perquè està més a la dreta.

Super divertit!!! Enhorabona per Blog, m'encanta.
Marga